T&S Promosi
T&S PROMOSI
Baucar Platform
6 Ogos - 18 Sept
- Pengguna Baharu: Diskaun 10% untuk perbelanjaan min RM150, Dihadkan pada RM25
- Semua Pengguna: Diskaun 8% untuk perbelanjaan min RM150, Dihadkan pada RM15
- Pulangan tunai: Diskaun RM10 untuk perbelanjaan min RM120 (dikeluarkan secara automatik dengan perbelanjaan minimum RM50 , sah untuk 30D selepas menerima baucar)
Baucar Spike
- 6 - 8 Ogos (Jualan 8.8)
- 29 - 31 Ogos (Hari Kebangsaan)
- 9 - 11 Sep (Jualan 9.9)
- 14 - 16 Sept (Hari Malaysia)
Potongan RM65 min belanja RM500*
*Penebusan terhad
Beli & Menang
- 6 Ogos - 18 Sept
• Syarikat berhak untuk menukar terma dan syarat ini pada bila-bila masa tanpa notis awal. Sekiranya terdapat sebarang perubahan, terma dan syarat yang telah disemak akan disiarkan di laman web ini dengan serta-merta. Sila semak maklumat terkini yang disiarkan di sini untuk memaklumkan diri anda tentang sebarang perubahan
• Syarikat berhak untuk menukar terma dan syarat ini pada bila-bila masa tanpa notis awal. Sekiranya terdapat sebarang perubahan, terma dan syarat yang telah disemak akan disiarkan di laman web ini dengan serta-merta. Sila semak maklumat terkini yang disiarkan di sini untuk memaklumkan diri anda tentang sebarang perubahan
----------------------
----------------------
• Jenama yang mengambil bahagian: Bao Bao Issey Miyake, Mulberry, Jacquemus
• Syarikat berhak untuk menukar terma dan syarat ini pada bila-bila masa tanpa notis awal. Sekiranya terdapat sebarang perubahan, terma dan syarat yang telah disemak akan disiarkan di laman web ini dengan serta-merta. Sila semak maklumat terkini yang disiarkan di sini untuk memaklumkan diri anda tentang sebarang perubahan
• Terima MYR 300 kad e-hadiah apabila anda membelanjakan jumlah terkumpul sebanyak MYR 2,000 Bulan Ini.
• Terima MYR 500 kad e-hadiah apabila anda membelanjakan jumlah terkumpul sebanyak MYR 3,000 Bulan Ini.
Terma dan Syarat
• Promosi ini sah untuk semua jenama
• Kad E-Hadiah hanya akan dikeluarkan pada minggu pertama bulan berikutnya
• Kad E-Hadiah akan sah untuk 6 bulan dari tarikh dikeluarkan.
• Kad e-hadiah tidak boleh dipindah milik dan akan dipautkan ke akaun pelanggan.
• Kad E-Hadiah hanya boleh digunakan untuk pembelian dalam talian dan tidak akan diterima/boleh digunakan di kedai runcit fizikal.
• Tiada bayaran balik untuk item yang dibeli dengan promosi ini kecuali item yang rosak yang boleh dipulangkan berdasarkan polisi pemulangan biasa kami.
• Perkhidmatan pertukaran percuma. Anda boleh meminta pertukaran dalam saiz/warna/item yang berbeza pada pemulangan.club21.my . Pasukan operasi kami akan menghubungi anda dan mengaturkan pemandu untuk mengambil item yang salah dan menghantar item yang betul kepada anda.
• Syarikat berhak untuk menukar terma dan syarat ini pada bila-bila masa tanpa notis awal. Sekiranya terdapat sebarang perubahan, terma dan syarat yang telah disemak akan disiarkan di laman web ini dengan serta-merta. Sila semak maklumat terkini yang disiarkan di sini untuk memaklumkan diri anda tentang sebarang perubahan
• Promosi TIDAK terpakai kepada SEMUA COMME des GARÇONS group, BAO BAO ISSEY MIYAKE, PLEATS SILA ISSEY MIYAKE, HOMME PLISSE ISSEY MIYAKE, JACQUEMUS, MULBERRY, NOIR KEI NINOMIYA, THOM BROWNE & SACAI produk.
• Tidak boleh digunakan dengan Dolar Penebusan Club21, atau sebarang promosi atau diskaun lain.
---------
Apakah Terma dan Syarat untuk promosi dalam talian?
Kod promosi tidak boleh dipindah milik. Kod promosi tidak boleh ditukar dengan wang tunai, baucar atau dalam sebarang bentuk lain.
Ia tidak boleh digunakan bersama-sama dengan mana-mana kod promosi dalam talian atau tawaran lain, dan mesti ditebus sebelum tarikh diterbitkan, jika disediakan.
Kami berhak untuk meminda mana-mana terma atau syarat atau membuat perubahan kepada terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu. Sekiranya berlaku pertikaian, keputusan shop.club21.my adalah muktamad.
Apakah perbezaan antara promosi di shop.club21.my dan di kedai runcit?
Kedai runcit Shop.club21.my dan Club 21 mungkin mempunyai promosi yang serupa, yang mungkin tidak sama. Pada sesetengah keadaan, shop.club21.my mungkin menjalankan promosi dalam talian eksklusif yang tidak tersedia di kedai runcit untuk tempoh yang sangat terhad sahaja. Untuk pertanyaan lanjut, sila semak dengan khidmat pelanggan kami.
Apakah terma dan syarat untuk Promosi Penghantaran Standard Percuma?
Penghantaran Standard Percuma sah untuk masa terhad sahaja, apabila anda memesan di shop.club21.my
- Ini ialah kempen seluruh tapak.
- Tiada kod diperlukan.
- Promosi sah untuk masa terhad sahaja.
- Syarikat berhak untuk menukar terma dan syarat ini pada bila-bila masa tanpa notis terlebih dahulu. Sekiranya terdapat sebarang perubahan, terma dan syarat yang telah disemak akan disiarkan di laman web ini dengan serta-merta. Sila semak maklumat terkini yang disiarkan di sini untuk memaklumkan diri anda tentang sebarang perubahan.
- Lihat di sini untuk butiran lanjut tentang penghantaran: https://shop.club21.my/pages/help-shipping-delivery
---------
SYARAT PENGEMBALIAN
Adalah penting bagi kami bahawa anda berpuas hati sepenuhnya dengan pembelian anda. Kami menawarkan penghantaran pulangan percuma untuk pemulangan anda yang layak apabila anda memulangkan pakej anda melalui returns.club21.my , menggunakan pembekal penghantaran yang dilantik kami. Penyedia penghantaran yang dilantik kami akan memproses pemulangan anda atas dasar Duti Delivery Paid (DDP), bermakna anda tidak perlu membayar sebarang yuran untuk memulangkan pakej anda kepada kami.
PULANGAN YANG LAYAK
Semua item yang dipulangkan mesti mempunyai Keizinan Pemulangan Barangan (RMA) dan dikumpulkan oleh 'Best Express', untuk membolehkan pengenalan mudah dan pemprosesan segera. Kami akan memulangkan pakej yang tidak dibenarkan kepada pelanggan atas kos pelanggan. RMA harus diminta dalam talian, dan dihantar semula dalam masa dua puluh (20) hari kalendar dari tarikh pesanan anda.
Item hendaklah dipulangkan dalam pembungkusan asalnya, (termasuk pembungkusan Club 21 Signature) yang tidak digunakan, dan dengan semua tag pakaian berjenama Club 21 dan masih melekat. Pemulangan, yang rosak atau kotor atau dengan bahagian yang hilang, tidak akan diterima dan akan dipulangkan pada kos pelanggan, yang termasuk penghantaran pemulangan. Jika disediakan, tali pinggang dan sebarang pembungkusan berjenama seperti kad keaslian, beg habuk dan tag kulit hendaklah disertakan bersama pemulangan anda. Jika pesanan dikembalikan dengan bahagian yang hilang, pemulangan tidak akan diterima. Semua kasut hendaklah dicuba pada permukaan berkarpet sebelum dipakai, kerana kasut dengan sebarang jenis tanda tidak akan diterima untuk pemulangan.
Penghantaran pemulangan adalah percuma untuk semua pesanan.
TIDAK LAYAK UNTUK DIPULANG
Item berikut yang dibeli tidak termasuk dalam polisi pemulangan/penukaran kami dan tidak boleh dipulangkan kerana kebimbangan kebersihan dan mengikut SOP Covid19:
- Semua pakaian dalam yang termasuk tetapi tidak terhad kepada seluar dalam, peninju, seluar dalam, coli, jaket, dsb.
- Pakaian renang
- Stoking
Bagi apa apa pulangan/pertukaran permintaan, pelanggan perlu menyerahkan pada kembali.Club21.my dan ikuti proses seperti yang digariskan dalam Pulangan & Pertukaran halaman bawah Panduan Membeli-belah.
Perkhidmatan penghantaran hari yang sama (Lembah Klang, Malaysia):
Penghantaran pada hari yang sama boleh diaturkan untuk alamat dalam Lembah Klang atas permintaan pelanggan, melalui rakan kongsi penghantaran kami Lalamove. Kos penghantaran akan dibayar oleh pelanggan. Sila hubungi sokongan pelanggan untuk perkhidmatan ini.