Soalan yang kerap ditanya

MEMBELI-BELAH LAMAN KAMI

Saya ahli Club21. Bolehkah saya memperoleh dan membakar mata ahli di sini (shop.club21.my)?

Pada masa ini kami tidak menawarkan faedah ahli di shop.club21.my. Sila layari kedai runcit kami untuk faedah ahli. 


Adakah anda menjual kad hadiah atau baucar hadiah?
Pada masa ini kami tidak menjual atau menebus kad hadiah atau baucar hadiah dalam talian. Kami menjual dan menerima kad hadiah dan baucar di kedai kami. Sila lawati kedai runcit kami untuk mengetahui lebih lanjut. 

Bagaimanakah saya boleh yakin bahawa barangan itu adalah asli?
Club 21 ialah peneraju dalam pasaran fesyen mewah yang menguruskan lebih 30 jenama dan mengendalikan lebih daripada 200 kedai di seluruh dunia. Kami telah memupuk perkongsian dengan portfolio luas jenama mewah di seluruh dunia. Produk kami adalah 100% tulen dan terus daripada pereka.

Adakah anda menawarkan barangan yang sama di tapak web anda, seperti di kedai Club 21?
Kami menawarkan koleksi barangan mewah fesyen wanita dan lelaki. Pelbagai ini diedit oleh pasukan pembeli dan penggaya kami untuk pembeli dalam talian. Sesetengah produk boleh didapati di kedai kami manakala sesetengahnya adalah eksklusif untuk kedai dalam talian.

PULANGAN & PERTUKARAN


Bagaimanakah saya memulangkan item?
Sila lawati halaman Pemulangan & Pertukaran kami: https://shop.club21.my/pages/help-returns-exchanges 


Bolehkah saya memulangkan item ke Kedai Club 21?
Malangnya kami hanya boleh menerima pemulangan pembelian shop.club21.my menggunakan portal pemulangan dalam talian kami. Sila lawati halaman Pulangan & Pertukaran kami: https://shop.club21.my/pages/help-returns-exchanges 

 

MEMBUAT PESANAN


Adakah saya perlu mendaftar untuk membuat pesanan?
Kami menjemput anda untuk melayari laman web kami tanpa membuat akaun berdaftar. Dengan menyertai Keahlian Kelab 21 kami, anda boleh menikmati pembayaran yang lebih pantas dengan menyimpan maklumat alamat anda, akses kepada sejarah pesanan anda dan menyertai Program Ahli Kelab 21 kami di mana anda boleh memperoleh mata untuk rebat dan rangkaian keistimewaan gaya hidup.

Bolehkah saya membuat pesanan melalui telefon?
Jika anda menghadapi masalah membeli-belah, sila hubungi Khidmat Pelanggan dan kami dengan senang hati akan membimbing anda melalui proses pembelian.

PENGHANTARAN


Ke negara manakah shop.club21.my dihantar?
Hanya Malaysia dan Singapura.

Untuk negara lain, sila bersembang dengan pasukan perkhidmatan pelanggan kami.

Untuk mengetahui lebih lanjut, sila lawati halaman penghantaran dan penghantaran kami: https://shop.club21.my/pages/help-shipping-delivery

 

PERUBAHAN ORDER ATAU BATALKAN


Bolehkah saya menukar atau membatalkan pesanan saya selepas saya menyerahkannya?

Sila rujuk halaman perubahan atau pembatalan pesanan kami: https://shop.club21.my/pages/help-change-cancel-order

 

JEJAK PESANAN


Bagaimanakah saya menjejaki pesanan saya?
Anda akan menerima nombor penjejakan (dijana secara automatik oleh DHL eCommerce) melalui e-mel. 

Bagaimanakah saya boleh melihat sejarah pesanan saya?
Untuk melihat sejarah pesanan anda, anda boleh menyemak e-mel anda untuk pengesahan pesanan.

Sebagai alternatif, anda boleh log masuk di sini untuk melihat pesanan anda: https://shop.club21.my/account/login

PEMBAYARAN DAN KESELAMATAN


Apakah kaedah pembayaran yang diterima oleh tapak web ini?

Sila lawati halaman pembayaran dan keselamatan kami: https://shop.club21.my/pages/help-payment